Nieuws & info

Viswedstrijd 14 juli 2024

Op zondag 14 juli sluiten wij het sportseizoen af met de viswedstrijd aan de waterkant van ons sportcomplex.

Uit ervaring is dat een leuke dag voor gezinnen om met de kinderen en kleinkinderen te genieten, hoe een ieder een visje kan vangen.

Inschrijfgeld is 3 euro per persoon, inclusief koffie / thee / limonade bij het vissen.

Inschrijving is tussen 14.00 uur en 14.14 uur, daarna gaan we richting de vis plek en willen we starten om 14.30 uur met de visvangst.

Rond de klok van 17.00 uur zal de grote prijsuitreiking zijn met voor alle kinderen een prijs. voor verschillende leeftijdscategorieën zijn beker beschikbaar gesteld, mede mogelijk gemaakt door de jagersvereniging.

sportieve groet van Gonny, Wim en Corrie

KLAVERJASSEN EN KEEZEN – Seizoen 2023 / 2024

Aanvang 20.00 uur, inschrijven vanaf 19.30 uur, entree 6 euro inclusief koffie/thee

De overige data zijn:

Vrijdag 3 november

vrijdag 1 december

Groet Corrie, Wim en Gonny

Uitslagen viswedstrijd zondag 4 juni 2023
Zondag 4 juni jl. hadden wij onze jaarlijkse viswedstrijd.
We hadden mooi weer en het was een geslaagde dag.

• jeugd onder 12 jaar
    Jongens Meisjes
  1. Jasper Leegwater, 201 cm    1. Annelieke Leegwater, 48,5 cm
  2. Luc Pronk, 83,5 cm   2. Fleur Kenter, 21,5 cm
  3. Stef Oudejans, 72 cm    3. Sarah Kenter, 10 cm
  • leeftijdscategorie 13 t/m 40 jaar
    Heren Dames
  1. Dave Kok, 494 cm 1. Kelly Ruiter, 66,5 cm
  • leeftijdscategorie 40 +
    Heren Dames
  1. Ben Klaver, 304 cm 1. Margreth Smit, 36 cm
    De kleinste vis werd gevangen door Annelieke Leegwater en Isabel Smit met 4,5 cm.
    De grootste vis werd gevangen door Atze Ruiter en Theo Bijvoet met 18 cm.
    We willen hierbij onze sponsoren, Stichting Gemeenschapsveiling, Eierenhandel Theo
    Bijvoet en Fruitbedrijf Nico van Langen, bedanken voor hun financiële bijdrage.
    Tevens willen wij alle vrijwilligers bedanken voor hun inzet, om de viswedstrijd tot een
    geslaagd evenement te maken.
    Met vriendelijke groet, Sportvereniging Zuidermeer
    Corrie Kok-Vlaar

RABOBANK CLUBSUPPORT

Hierbij willen wij alle leden van de Rabobank, welke gestemd hebben op onze Sportvereniging, bedanken voor hun stem.

We hebben een mooie cheque ad € 495,84 mogen ontvangen.

Bestuur Sportvereniging Zuidermeer

RABOBANK CLUBSUPPORT

De Sportvereniging Zuidermeer doet mee met de actie RABO CLUBSUPPORT.

Vanaf 1 oktober a.s. kan iedereen, die lid is van de Rabobank, stemmen op onze Sportvereniging Zuidermeer.

Laat uw stem niet verloren gaan en stem op ons. De Corona maakt het ons niet makkelijk en wij hopen dat u op onze Sportvereniging gaat stemmen, zodat wij weer activiteiten kunnen organiseren, als de corona maatregelen het toe laten.

Wij zij heel blij dat de jeugd en de senioren weer kunnen voetballen en de jeugd van de handbal weer kunnen handballen, op  onze prachtige gerenoveerde handbalveld.

Wees voorzichtig en blijf gezond.

Alvast bedankt.

Bestuur Sportvereniging Zuidermeer

Verslag viswedstrijd 13 september 2020

Afgelopen zondag 13 september jl. hadden wij onze jaarlijkse viswedstrijd.
Wij hebben in totaal 195 vissen gevangen met 45 deelnemers.
Wij willen een anoniem persoon en de Jagersvereniging Nico Kenter bedanken voor hun donatie.
Hier zijn wij als Sportvereniging heel blij mee en hebben we mooie bekers en prijzen kunnen aanschaffen.
Onderstaan geven wij u de uitslag.
Jeugd
1. Jasper Leegwater, 196,5 cm
2. Jur v/d Berg, 98,0 cm
3. Denise Koster, 59,0 cm
Dames
1. Mandy Koster, 119,0 cm
2. Gonny Ruiter, 111,5 cm
3. Marjan de Wilde, 87,0 cm
Heren
1. Ton Groen, 325,5 cm
2. Albert Groen, 302,0 cm
3. Jacko van Vliet, 193, cm

De grootste vis, 25,5 cm is gevangen door Stef Oudejans, en de kleinste vis 6,5 cm is gevangen door Gonny Ruiter.
Tevens willen wij alle vrijwilligers bedanken voor hun inzet.
Sportvereniging Zuidermeer