Kwiek ’78 toernooi 2013

Zaterdagmiddag 19 oktober 2013.
De eerste wedstrijd St. George / Zuidermeer E1 tegen RK EDO E4 en wonnen deze wedstrijd met 3-0, de tweede wedstrijd wonnen de mannen met 2-0 van Opperdoes E2, en daarna volgde de wedstrijd tegen Kwiek ’78 E4. St.George/ Zuidermeer was te sterk voor de thuisploeg. Kwiek ’78 verloor met 7-0 van St. George. De mannen waren lekker op dreef. De eerste plaats kwam inzicht. De laatste wedstrijd volgde tegen Oosthuizen E3. Deze wedstrijd hebben onze jongens helaas verloren met 2-1. De jongens hebben een prima toernooi gespeeld met een prachtige 2e plaats in hun poule.

De F1 dreigde zich te moeten afmelden vanwege te weinig spelers. Marcel en Corrie
hebben zich ingezet om het team compleet te krijgen met spelers uit de F1, F2 en F3.
Pristen en Jasper Laan uit de F1, David Pronk, Dorus Pater, Milan Groot, Pascal Kok, Remon Laan uit de F2, en Jur van der Berg uit de F3. Zondagochtend 20 oktober 2013. om 9.45 uur begon de eerste wedstrijd voor de F1 tegen DWOW F2. De teams waren aan elkaar gewaagd en zij eindigde met een gelijk spel in 1-1. De tweede wedstrijd werd gespeeld  tegen VVS’46 F2. Deze wedstrijd wisten zij te winnen met 1-0. De derde wedstrijd  werd gespeeld tegen Always Forward F5. Het was spannend. Helaas verloren zij deze met 1-0. De slotwedstrijd was tegen Kwiek’78 F2. Als de jongens deze hadden gewonnen, had een 1e of 2e plaats inzicht geweest. De jongens kregen wel kansen en ook de tegenpartij waardoor de wedstrijd met 0-0 werd beslist. De jongens hadden prima gespeeld,  de teams waren allemaal aan elkaar gewaagd, waardoor het erg spannend was in de poule. De jongens zijn op de vierde plek geëindigd.

Mooie prestaties weer van de E1 en F1.

Groetjes Corrie Kok