Verslag V.V. Zuidermeer 2 – Creators FC

Zaterdag 13 november 2021 jl. werd een spannende dag. De voetbalwedstrijd om 14.00 uur, met het tweede van Zuidermeer tegen Creators FC stond ingepland.

Mark Rutte, zou een persconferentie gaan houden op vrijdag 12 november jl. vanwege de oplopende coronabesmettingen.

De strengere coronamaatregelen gingen in op 13 november jl. na 18.00 uur. Hierdoor kon de vriendschappelijke voetbalwedstrijd, voor het goede doel, Football Makes it Happen, gespeeld worden.

Er werden volop tickets gekocht, en er was voldoende belangstelling voor deze wedstrijd.

Het voetbalteam heeft heel veel werk verzet, om deze wedstrijd in goede banen te leiden.

Het werd een spannende wedstrijd, met een gezellige sfeer. Helaas heeft ons voetbalteam de wedstrijd niet kunnen winnen en werd de uitslag 1-5 .  Na afloop was er nog een gezellige nazit. Wij willen iedereen bedanken, het seniorenteam, coach, sponsors, donateurs, de Beveiliging, EHBO-ers, scheidrechter, ballenjongens, de meiden van de snackwagen en het kantinepersoneel voor al hun inzet.

Met zijn allen hebben wij er een fantastische dag van kunnen maken, en een mooi bedrag ad € 3.850,– opgehaald.

Wij hebben ervan genoten en wij hopen u ook.

Met vriendelijke groet,

Bestuur Sportvereniging Zuidermeer

Zaterdag 13 november 2021om 14.00 uur speelt Creators FC een vriendschappelijke wedstrijd voor het goede doel, Football Makes it Happen, tegen het tweede elftal van v.v. Zuidermeer