S.V.  Zuidermeer

De mannen van het 2de zijn het seizoen goed begonnen!

Het plan om de hele zomervakantie door te trainen is niet gelukt door de mannen. Maar gemotiveerd zijn ze zeker wel. Vier weken voor de eerste wedstrijd stonden de mannen op de woensdagavond namelijk alweer op het veld om te trainen. Ook werden vrije zondagen besteed aan trainingen met natuurlijk een gezellige na zit. Ze hebben zin in het nieuwe seizoen en willen graag presteren.

Dat hebben ze afgelopen zondag ook meteen laten zien met de bekercompetitie! Waar ze in het begin nog met 0-1 achter stonden tegen Berkhout 3 hebben de mannen de winst binnen gehaald met 12-4. Het was een wedstrijd waar scheidsrechter W. Smit zich niet hoefde te vervelen. De keeper van Berkhout haalde namelijk G. de Waal neer en kreeg een rode kaart.

Wat gaan ze dit jaar neerzetten? Met zo’n goede wedstrijd als afgelopen zondag hebben we hoge verwachtingen van ze.

Succes mannen!

Voor uitslagen en standen kijk op de pagina van Zuidermeer 2