S.V.  Zuidermeer

Opening gerenoveerde handbalveld

Op zaterdag 26 september hebben onze jeugdleden onder het toeziend ook van ouders, bestuursleden, sponsors en andere belangstellenden ons nieuwe handbalveld officieel geopend. Na een kort woordje van het handbalbestuur en wethouder Caroline van der Pol, knipten onze jeugdleden samen met de wethouder het lint door. Vervolgens werd in het stralende zonnetje de wedstrijd Zuidermeer E1 – Westfriezen E3 gespeeld. De eerste helft was een gelijkwaardige strijd met een ruststand van 2-1. In de tweede helft maakte Zuidermeer het verschil door goede acties, mooie doelpunten en minstens zoveel mooie reddingen van de keepers. De wedstrijd werd gewonnen met 10-4. Na deze wedstrijd was het de beurt aan de kabouters om te gaan trainen. Zij deden enthousiast mee met alle spelletjes. Het was een hele gezellige ochtend! Wat is het toch fijn dat dat allemaal weer kan in ons eigen dorp, op het nieuwe handbalveld. Vanaf hier nogmaals dank aan gemeente Koggenland voor het realiseren van het nieuwe veld. En dank aan het SV-bestuur voor alle moeite en energie die zij hier de afgelopen 1,5  jaar in hebben gestopt.

%d bloggers liken dit: