S.V.  Zuidermeer

Rabobank Clubkas Campagne 2019

In 2018 heeft SV Zuidermeer een mooi bedrag opgehaald met deze actie, t.w. € 447,87.

Ook in 2019 hebben we ons weer ingeschreven.

Mogen we weer op uw stem rekenen?
We hebben er al een mooie bestemming voor bedacht: een voetbaltafel voor in de kantine.
Jong en oud kan hier zijn vaardigheden mee laten zien.

Als U lid bent van de Rabobank krijgt U  5 stemmen, waarvan u er maximaal 2 aan een vereniging kunt doneren. Rabobankleden krijgen aan het begin van de stemperiode nader bericht van de Rabobank.

Als u inlogt op Rabobank Internetbankieren, kunt u onder “Mijn gegevens” zien of u lid bent. Ook kunt u hier aangeven dat u lid wilt worden. U kunt ook bellen met de Rabobank: 0228-566200.
Doet u dit echter wel VOOR 1 APRIL.
Het lidmaatschap kent geen nadelen, wel diverse voordelen zoals diverse aanbiedingen.

Steun SV Zuidermeer d.m.v. uw stem!
We zijn te vinden onder   SV Zuidermeer

INDIEN U NIET SV ZUIDERMEER WIL STEUNEN, DOCH EEN ANDERE DEELNEMER UIT DE ZUIDERMEER: PRIMA. ZORG IN IEDER GEVAL DAT HET IN HET DORP TERECHTKOMT,  WORDT VOOR 1 APRIL LID!!!!!!!!

Peter Koopman, penningmeester

%d bloggers liken dit: