S.V.  Zuidermeer

Vis wedstrijd

De S.V. Zuidermeer organiseerde op zondag 11 juli a.s. een viswedstrijd voor jong en oud.

Verslag viswedstrijd zondag 11 juli 2021

We kunnen met z’n allen terugkijken op een geslaagde viswedstrijd. Met zestig deelnemers is het uitgegroeid tot een evenement, waar we trots op kunnen zijn.

Vele nieuwe gezichten onder de deelnemers en veel bezoekers, die richting sportcomplex kwamen om even te genieten van het samenzijn.

En wat zijn er veel vissen gevangen in twee uur tijd, totaal 588 vissen!!!

Marcel Ruiter en Herman Meijer mochten hard aan het werk om de centimeters van alle vissen op te meten, wat een taaie klus.

In onderstaand overzicht kunt U zien, wie in de prijzen waren gevallen.

Heren

1e plaats : Ton Groen met 1069 cm (ruim 10 meter)

2e plaats: Albert Groen met 750 cm

3e plaats : Jur van de Berg met 299 cm

Dames :

1e plaats : Ans van Langen met 244 cm

2e plaats : Tjarda Miegies  met 188 cm

3e plaats : Sanne Martines met 184 cm

links Tjarda Miegies, rechts Ans van Langen

Jeugd

1e plaats : Finn Pronk met 333 cm

2e plaats : Stef Oudejans met 187 cm

3e plaats : Ayden Verberne met 114 cm

Om een ieder een kans te geven om met een beker naar huis te gaan, stelt de organisatie twee extra bekers beschikbaar voor de kleinste en grootste vis van de dag.

De beker voor de grootste vis, 53 cm ging naar Emma Feller

De beker voor de kleinste vis, 6,8 cm ging naar Mandy Koster

Onder de deelnemers hadden we tevens nog twee gelukkige winnaars met de loterij; namelijk Delano Schagen en Milou Kenter. Beide kregen een een mooi gestoofde aal met recept mee naar huis.

Na de prijsuitreiking was er nog een gezellige nazit met een drankje en een hapje in de buitenlucht. Wij willen het kantinepersoneel bedanken voor de urenlange bediening.

De organisatie bedankt jagersvereniging Nico Kenter voor de financiële donatie, die we mochten ontvangen.

Wij hopen in september nog een keer de viswedstrijd te organiseren, we houden U op de hoogte.

Met vriendelijke groet van het viscomité.

%d bloggers liken dit: